سامانه مهندس پورجعفری و مدیران برتر

مشاور، مرضی الطرفین و مستشار - 09361184876 -09113834876-- https://www.instagram.com/poorjafari_engineer/

سامانه مهندس پورجعفری و مدیران برتر

مشاور، مرضی الطرفین و مستشار - 09361184876 -09113834876-- https://www.instagram.com/poorjafari_engineer/

سامانه   مهندس   پورجعفری    و    مدیران    برتر

بسمه تعالی.
با سلام.

پشتیبان و مشاور شمائیم در همه مراحل :::::
کلیه فعالیتهای مجاز براساس قوانین کشور::::
دارای 1000 مشاور و کارشناس در سراسر کشور
کارآفرینی، کسب وکار، مشاوره شغلی...
کاریابی،استخدام....
دعاوی اداره کاری،دعاوی حقوقی....
سرمایه گذاری، طرح توجیهی....
اخذ مجوز،پروانه.موافقت اصولی ،ثبت شرکت...
املاک،خودرو ایرانی خارجی....
امور ثبتی ، شهرداری، مناطق آزاد....
بیمه کمک دولت،ماده80،بیمه عمر،حوادث،ثالث،بازنشستگی،....
نرم افزار،سخت افزار،طراحی سایت،.....
پژوهشی،آموزشی،برگزاری آزمون،برگزاری نمایشگاه،سمینار....
با کارشناسان ، وکلا و کادری بسیار قوی ، مطمئن وبا سابقه ....

ما را در کانالهای زیر پیگیری نمایید::::::
و
لطفا آنرا به دوستان خود معرفی کنید::

http:// poorjafari.blog.ir

https://www.instagram.com/poorjafari_engineer/

https://telegram.me/karyabimarkazi

https://telegram.me/amlakmarkazi1

https://telegram.me/Tablighat1920

https://telegram.me/KhodroMarkazi

https://telegram.me/FORinformation

https://telegram.me/gilankarafarini

https://telegram.me/DivarBazar

https://telegram.me/VakilMoshaverDadgah

https://telegram.me/VakilMoshaverDadgostari

https://telegram.me/BazaryabMarkazi

https://telegram.me/SofrehSabzGhazaIrani

ادمین ها ::::

@Poorjafari09113834876

@Poorjafari09361184876

ایمیل ها ::::

iran09113834876@gmail.com

iran09113834876@yahoo.com

نشانی ما :::

منطقه ازاد انزلی
و
بندر انزلی::: خ تکاوران- جنب ناسیونال- ساختمان کاریابی- طبقه همکف.
و
موسسه کاریابی ، کارآفرینی و مشاوره شغلی مرکزی.
و
شرکت کارآفرینی و فناوری .
و
اتاق فکر و ایده ایرانیان.
و
شرکت مادر تخصصی.

01344514876-
09113834876-
09361184876-
09198354314-
09198354315-
09119818162-

ارسال رزمه ، توضیحات ، شرح ، لایحه ، فایل و محتواء
به:::
ادمین تلگرام یا ایمیل یا پستی ::::

با تشکر فراوان .
به امید پیروزی و موفقیت روز افزون شما...
مهندس پورجعفری.













بهترین شیوه اعمال تخفیف بر روی محصولات ارائه شده در بازاریابی شبکه ای

این روز ها از جلوی هر فروشگاه و سوپر مارکتی عبور می کنیم، انبوهی از برگه های تبلیغاتی که تخفیف قیمت کالاهای مختلف را مطرح کرده است، مشاهده می کنیم. دایره این تخفیفات در فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها حتی به ارسال پیامک های انبوه تبدیل شده است که روزانه چندین کالا را با تخفیف های ریز و درشت به مردم معرفی می کنند. در زمانی که با رشد روزانه قیمت ها مواجه هستیم، ارائه تخفیف و کاهش داوطلبانه قیمت از سوی تولید کنندگان به نوعی حمایت از مصرف کنندگان به حساب می آید. ارائه این تخفیف ها نه تنها منجر به افزایش میزان فروش و کسب درآمد تولیدکنندگان است؛ بلکه رضایت مصرف کنندگان را نیز با خود به همراه دارد. 

به نظر می رسد شرکت های بازاریابی شبکه ای نیز به عنوان واسطه های توزیع کالا علاقه مند به استفاده از مزایای این روش افزایش تقاضا شده اند و در فصول مختلف با برگزاری جشنواره ها اقدام به ارائه تخفیف بر روی برخی از محصولات خود می نمایند. تخفیف ارائه شده توسط این شرکت ها کمی متفاوت از تخفیف ارائه شده توسط تولیدکنندگان و فروشگاه های زنجیره ای است. در اکثر فروشگاه های زنجیره ای تخفیف بر روی محصوات پر مصرف و با تقاضای بالا ارائه شده است، این امر به راحتی هدف افزایش فروش و حمایت از مصرف کنندگان را محقق می کند، اما در شرکت های بازاریابی شبکه ای مشاهده شده که عموماً تخفیفات عرضه شده بر روی کالاهای کم فروش و یا کالاهایی بوده است که ضریب محاسبه پورسانت آن ها پایین بوده و یا به صورت پک مجموعه ای ارائه می شوند.
در سیستم بازاریابی شبکه ای تأکید بر فروش واقعی محصول و ثبت خرید بر اساس نیاز واقعی به مصرف و یا وجود مصرف کننده نهایی است تا از این طریق بتوانند مانع انباشته شدن کالا در نزد بازاریابان شوند، اما ارائه تخفیفات به صورت مطرح شده منجر می شود بازاریابان اقدام به ثبت خرید غیر واقعی در جهت افزایش پورسانت خود نمایند که این عمل آنان را با انباری از کالاهایی که امکان فروش آن در زمان منطقی وجود ندارد، مواجه می نماید که همان تخلف پیش انباشته سازی قلمداد می شود. اگر شرکت های بازاریابی شبکه ای به روشی درست تخفیف خود را بر روی اقلام پر فروش کالا با ضریب پورسانت بالا و محصولات عرضه شده به صورت تکی و خرد قرار دهند، می توانند از مزیت های این روش به خوبی استفاده کرده و علاوه بر حمایت از حقوق بازاریابان و مصرف کنندگانشان، رضایت آنان را جلب نمایند. لازم به ذکر است که اقدام به قرار دادن تخفیف بر روی کالا ها بایستی بر اساس ضوابط تعیین شده و اعلام قبلی به مراجع صادر کننده مجوز صورت گیرد. 
 رفرنس ایران هشدار