سامانه مهندس پورجعفری و مدیران برتر

مشاور، مرضی الطرفین و مستشار - 09361184876 -09113834876-- https://www.instagram.com/poorjafari_engineer/

سامانه مهندس پورجعفری و مدیران برتر

مشاور، مرضی الطرفین و مستشار - 09361184876 -09113834876-- https://www.instagram.com/poorjafari_engineer/

سامانه   مهندس   پورجعفری    و    مدیران    برتر

بسمه تعالی.
با سلام.

پشتیبان و مشاور شمائیم در همه مراحل :::::
کلیه فعالیتهای مجاز براساس قوانین کشور::::
دارای 1000 مشاور و کارشناس در سراسر کشور
کارآفرینی، کسب وکار، مشاوره شغلی...
کاریابی،استخدام....
دعاوی اداره کاری،دعاوی حقوقی....
سرمایه گذاری، طرح توجیهی....
اخذ مجوز،پروانه.موافقت اصولی ،ثبت شرکت...
املاک،خودرو ایرانی خارجی....
امور ثبتی ، شهرداری، مناطق آزاد....
بیمه کمک دولت،ماده80،بیمه عمر،حوادث،ثالث،بازنشستگی،....
نرم افزار،سخت افزار،طراحی سایت،.....
پژوهشی،آموزشی،برگزاری آزمون،برگزاری نمایشگاه،سمینار....
با کارشناسان ، وکلا و کادری بسیار قوی ، مطمئن وبا سابقه ....

ما را در کانالهای زیر پیگیری نمایید::::::
و
لطفا آنرا به دوستان خود معرفی کنید::

http:// poorjafari.blog.ir

https://www.instagram.com/poorjafari_engineer/

https://telegram.me/karyabimarkazi

https://telegram.me/amlakmarkazi1

https://telegram.me/Tablighat1920

https://telegram.me/KhodroMarkazi

https://telegram.me/FORinformation

https://telegram.me/gilankarafarini

https://telegram.me/DivarBazar

https://telegram.me/VakilMoshaverDadgah

https://telegram.me/VakilMoshaverDadgostari

https://telegram.me/BazaryabMarkazi

https://telegram.me/SofrehSabzGhazaIrani

ادمین ها ::::

@Poorjafari09113834876

@Poorjafari09361184876

ایمیل ها ::::

iran09113834876@gmail.com

iran09113834876@yahoo.com

نشانی ما :::

منطقه ازاد انزلی
و
بندر انزلی::: خ تکاوران- جنب ناسیونال- ساختمان کاریابی- طبقه همکف.
و
موسسه کاریابی ، کارآفرینی و مشاوره شغلی مرکزی.
و
شرکت کارآفرینی و فناوری .
و
اتاق فکر و ایده ایرانیان.
و
شرکت مادر تخصصی.

01344514876-
09113834876-
09361184876-
09198354314-
09198354315-
09119818162-

ارسال رزمه ، توضیحات ، شرح ، لایحه ، فایل و محتواء
به:::
ادمین تلگرام یا ایمیل یا پستی ::::

با تشکر فراوان .
به امید پیروزی و موفقیت روز افزون شما...
مهندس پورجعفری.


















http://KarafariniTeammlm.blog.ir/



http://poorjafari.blog.ir/category/%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%88-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%B7%D8%AD%DB%8C-M-L-M/



مراحل نام نویسی  در شرکت بهترین راه تجارت
دارای مجوز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت 
وزارت بازرگانی سابق

-نام 
-نام خانوادگی
-کد ملی
-تاریخ تولد
-تلفن همراه معتبر
-نشانی پستی دقیق


مهندس پورجعفری

09113834876
09119818162
01344514876





https://www.instagram.com/p/BKBmIdAhbJ7/?taken-by=poorjafari_engineer


http://karafariniteammlm.blog.ir/











صفحه اینستا گرام ما


مهندس پورجعفریMLM | چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

صفحه اینستا گرام ما اینجاست

مهندس پورجعفری 
مشاور ارشد

 تجارت شبکه ای 
تجارت چند سطحی

https://www.instagram.com/poorjafari_engineer/





بازاریابی شبکه ای شغل اول است یا دوم ؟

مهندس پورجعفریMLM | دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ



اگر قرار باشد یکبار دیگر 
شغلی برای خود  انتخاب کنم 
 آن  فقط بازاریابی  شبکه ای است



مهندس پورجعفری




با








فعالیت غیرقانونی 
شرکت هرمی  ودا
 Voda


خلاصه ::

Voda نامی است که بارها در مطالب قبلی نام آن ذکر شده است. شرکتی هرمی که با نام شرکت بازاریابی شبکه ای در داخل کشور اقدام به عضوگیری و فعالیت نموده است.


 Voda نامی است
که بارها در مطالب قبلی نام آن ذکر شده است. شرکتی هرمی که با نام شرکت بازاریابی شبکه ای در داخل کشور اقدام به عضوگیری و فعالیت نموده است.

این شرکت در سال 2001 با هدف ایجاد کسب و کاری جهانی پا به عرصه گذاشت و بر طبق ادعای وب سایت شرکت، Voda یکی از برترین شرکت ها در عرصه بازاریابی شبکه ای است.
وقتی نگاهی به محصول عرضه شده توسط شرکت می اندازیم در ظاهر همه چیز قانونی به نظر می رسد، اما با بررسی عملکرد شرکت به نشانه هایی از یک کلاهبرداری پنهان می رسیم.
در مطالب قبلی که از شرکت مطرح شد، دیدیم که محصول شرکت تورهای مسافرتی است که با قیمت های بسیار بالا عرضه می شود و محصولی غیر مصرفی است که صرفاً به عنوان سرپوشی برای پنهان کردن فعالیت اصلی شرکت که همان عضوگیری به سبک کوئست است، عرضه شده است.
علی رغم تذکرات داده شده در مورد عملکرد شرکت و منع قانونی برای فعالیت در این شرکت، باز هم شاهد عضویت و فعالیت افراد در این شرکت هرمی هستیم.
حیطه فعالیت گردانندگان شرکت که از اعضای سابق کوئست هستند در پارک ها و منازل بوده و به همان سبک اقدام به اغواء و فریب افراد ناآگاه می نمایند.
برخی از مکان های فعالیت این افرادپارک پرواز سعادت آباد، پارک گفتگو، پارک لاله و پارک پاک نژاد است. این شرکت به عنوان شرکت هرمی شناخته می شود و فعالیت در آن از مصادیق بارز ارتکاب جرم بوده و با فعالین در آن مطابق با بند "ز" قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.
رفرنس :: ایران هشدار










بازاریابی شبکه ای راهکار تحقق

سیاستهای اقتصاد مقاومتی


بازاریابی شبکه ای راهکار تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی




خلاصه ::






یکی از آسان ترین راه های تحقق اقتصاد بدون نفت، توسعه فضای مجازی است؛ فضایی اثر گذار  بر سطح وسیعی از متغییر های کلان ( رشد اقتصادی، بهره وری، اشتغال ) و خرد ( سطح رفاه عمومی، فرهنگی، آموزشی و …) که توسعه شاخص های آن جز اصلی ترین اهداف سند چشم انداز و برنامه های توسعه ای کشور نیز می باشد .

بنا به تعریف برخی اقتصاددانان از اقتصاد مقاومتی، این نوع اقتصاد معمولا در رویارویی و تقابل با اقتصاد وابسته و مصرف کننده یک کشور قرار می گیرد که منفعل نیست و در مقابل اهداف اقتصادی سلطه، ایستادگی نموده و سعی در تغییر ساختارهای اقتصادی موجود و بومی سازی آن بر اساس جهان بینی و اهداف دارد برای تداوم این نوع اقتصاد، باید هر چه بیشتربه سمت محدود کردن  استفاده از منابع نفتی و رهایی از اتکای اقتصاد کشور به این منابع حرکت کرد.

گسترش و فراوانی مدلهای کسب و کار در فضای مجازی باعث رقابتی تر شدن اقتصاد کشورهای گردیده است و همچنین تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از مهمترین مفاهیم قرون بیست و بیست و یکم مطرح گردیده است. این امر به خاطر دلایل از قبیل اینکه تجارت الکترونیکی، ترکیبی از فناوری، کسب و کار، بازاریابی و طراحی می باشد، مطرح شده است. بازاریابی نیز همانند دیگر موارد فوق از تاریخچه طولانی برخوردار است. با این وجود، طلوع اینترنت و تجارت الکترونیکی، کاربرد و عملکرد آنرا به شکلی نوین تغییر داده است .

از تکنیک های نوین بازاریابی می توان به بازاریابی شبکه ای اشاره کرد که به گونه ای از بازاریابی اطلاق می شود که مبتنی بر پخش پیغام بازاریابی از طریق افراد جامعه به صورت دهان به دهان است.  مطالعه حاضر به  بررسی و مرور استراتژی های مختلف و نکات کلیدی بازاریابی شبکه ای ومیزان تاثیر آن  بر تحقق سیاستهای اقتصادی مقاومتی،  کارآفرینی، کاهش فقر و سطح رفاه جامعه اختصاص یافته است.

واژگان کلیدی: بازاریابی شبکه ای، اقتصاد مقاومتی، کار آفرینی، تجارت الکترونیک


مقدمه

از ابتدای مطرح شدن اصطلاح اقتصاد مقاومتی، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های گوناگون به تبیین این مفهوم پرداخته اند. ایشان معنای اقتصاد مقاومتی را چنین  بیان نموده اند:« اقتصاد مقاومتی معنایش این است که ما یک اقتصادی داشته باشیم که هم روند رو به رشد اقتصادی در کشور محفوظ بماند، هم اسیب پذیری اش کاهش پیدا کند؛ یعنی وضع اقتصادی در کشور و نظام اقتصادی جوری باشد که در مقابل ترفند های دشمنان، که همیشگی و به شکل های مختلف خواهد بود، کمتر اسیب ببیند و اختلال پیدا کند.»

همچنین در سیاستهای ابلاغی برنامه ششم توسعه توسط رهبر انقلاب تاکید زیادی بر گسترش فضای مجازی شده است که با توجه به اینکه تجارت الکترونیک یکی از مولفه های اصلی فضای مجازی است توسعه آن از دو جهت اهمیت ویژه ای دارد اول اینکه به عنوان یک صنعت کلیدی ، توانایی ایفای نقشی مهم در تولید ناخالص داخلی و افزایش نرخ رشد اقتصادی به صورت مستقیم دارد. دوم اینکه باعث تسهیل و افزایش کارایی و بهره وری سایر بخش های صنعتی و خدماتی و افزایش نرخ رشد اقتصادی به .صورت غیر مستقیم می شود.

گسترش و فراوانی مدلهای کسب و کار در فضای مجازی باعث رقابتی تر شدن اقتصاد کشورها گردیده است به گفته کارشناسان توسعه مدلهای جدید کسب و کار در فضای مجازی موجب خواهد گردید که موانع ورود به بازار برداشته شود و هر فرد به راحتی از طریق شبکه اینترنت وارد اقتصاد جهانی شود.  گذشته از آن به واسطه استفاده از قابلیت های شبکه، قدرت مصرف کننده از طریق مقایسه قیمت ها و کیفیت ها و دسترسی به اطلاعات افزایش یافته است. از سوی دیگر اندازه شرکتها، کوچک شده و طیف وسیعی از واحد های اقتصادی از طریق شبکه جهانی به یکدیگر وصل شده اند. هزینه مبادلات نیز که یکی ازعوامل مهم  تنظیم کننده  قیمت ها است به شدت کاهش یافته است. با وجود بحران های اقتصادی، توسعه کسب و کارها در فضای مجازی به دلیل وجود فضای رقابتی روز به روز در حال افزایش است.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که توسعه کارآفرینی در ایران معادل توسعه اقتصادی و راه برون رفت از اقتصاد نفتی است و برای کشور ما از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. در این رابطه فضای مجازی با وجود پتانسیل های بالا در ایجاد کارآفرینی مورد توجه می باشد.

تامین شرایط و فعال سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه های انسانی و علمی کشور به منظور توسعه کار آفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت های اقتصادی با تسهیل و تشویق همکاری های جمعی و تاکید بر ارتقاء درآمد و نقش طبقات کم درآمد و متوسط جامعه امروز توسط بازاریابی شبکه ای که از زیر شاخه های تجارت الکترونیک می باشد محقق شده است .

نقش تجارت الکترونیک بر کارآفرینی

در حقیقت تجارت الکترونیک به عنوان محل ارتباط فناوری اطلاعات و بازار کسب و کار سبب شده است که بازار دائمی برای فعالیت و اشتغال عده بسیاری در این زمینه فراهم بیاید. کارآفرینی از طریق تجارت الکترونیک می تواند شرایط تازه ای به وجود آورد که در آن تولید کنندگان، فروشندگان و مشتریان و تقریباً تمام عوامل  دست اندرکار یک چرخه اقتصادی قادر باشند در یک فضای مجازی مشترک با یکدیگر در ارتباط باشند و به تبادل اطلاعات، خدمات، محصولات وپول بپردازند.

امروزه مساله بیکاری با افزایش جمعیت در کشورهای در حال توسعه و لزوم چاره اندیشی و پاسخگوئی به نیازهای اجتماعی و اقتصادی آنان یکی از مهمترین دغدغه ها و تهدیدهای ملی این چنین کشورهایی است. توسعه و ایجاد کار آفرینی  راه حلی است که برای برطرف کردن این مشکل ارائه شده است.

کارآفرینی در حقیقت می تواند در رشد اقتصادی کشورها، ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نقش مهمی را ایفا می کند.  تحولات گسترده ای که در عصر حاضر در محیط بین الملی اتفاق افتاد،  تحولاتی در جهت گذر از جامعه صنعتی به سوی جامعه اطلاعاتی ایجاد کرده است تا آنجا که برخی از کارآفرینی به عنوان موتور توسعه اقتصادی یاد می کنند.

ایجاد و توسعه سریع شبکه اینترنت امکان مبادله سریع اطلاعات را فراهم کرد و به تدریج به افزایش قابلیت های جدید اینترنت شکل جدیدی از تجارت به وجود آمد که امروزه به تجارت الکترونیک معروف است. تجارت الکترونیک به دلیل سرعت، کارآیی، کاهش هزینه ها و بهره برداری از فرصتهای زود گذر، عرصه جدیدی را در رقابت گشوده است تا آنجا که گفته می شود، عقب افتادن از این سیر تحول نتیجه ای جز منزوی شدن در عرصه اقتصاد جهانی نخواهد داشت.

بنابراین از یک سو با تجارت الکترونیک به عنوان بستر اشتغال زائی جهانی روبرو هستیم و از سوی دیگر با کارآفرینانی مواجه می شویم که هر روز فرصتهای جدیدی را برای جویندگان شغل و کار در فضای مجازی ایجاد می کنند. در نتیجه اقتصاد دنیای امروز بر پایه نوآوری، خلاقیت و استفاده از دانش به ویژه دانش اطلاعات و ارتباطات استوار است، چنین اقتصادی را اقتصاد مبتنی بر دانش یا اقتصاد دانش محور می گویند. در اقتصاد مبتنی بر دانش، نوآوران و صاحبان فکر سرمایه های  اصلی شرکت های تولیدی و کارآفرین هستند.

امروزه وقتی به ثروتمندان و کارآفرینان جدید که عمدتا کمتر از ۴۰ سال دارند نگاه می کنیم متوجه می شویم که همه در حوزه های فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک صاحب کسب و کار، اندیشه، فکر، نوآوری و کار آفرینی جدید هستند و از این رو در تولید ناخالص داخلی و رشد اقتصادی کشور خود نقش مهمی ایفا می کنند و وقتی به ثروتمندان و کار آفرینان قدیم نگریسته می شود مشاهده می شود که بعد از حدود ۷۰ سال شرکتهای خود را ایجاد  نموده(مانند فورد، راکفر) و صاحب ثروت می شدند.

اگر دیروز ثروتمندترین افراد دنیا آنهایی بودند که منابع مالی بیشتری در اختیار داشته نظیر راکفرها، امروزه ثروتمندترین مردم دنیا فردی دانش مدار مانند بیل گیتس مدیر شرکت مایکروسافت است که با استفاده از فناوری اطلاعات و از طریق تجارت الکترونیک کارآفرینی می کند.

در حوزه جامعه اطلاعاتی در فضای رخداد یک انقلاب مهم، الگوهای کسب و کار جدید، افراد جدید، حوزه های جدید، ثروتمندان جدید، سیاستهای جدید، استراتژی هائی که منجر به توانا سازی، توانمند سازی و ارزش آفرینی جدید میشود، به وجود می آید. یعنی الگوهای کسب و کار جامعه اطلاعاتی مانند الگوهای کسب و کار قبل نیستند و ارزش آفرینی نیز بر اساس ارزش آفرینی صرفا از ترکیب منابع نیستند، بلکه بر اساس دانائی، توانائی و دانشی است که شخص بتواند به میزان بیشتری در آن حوزه ایجاد نماید، به وجود می آید. اما واقعا چه ابزار و وسائلی می تواند چنین فضای گسترده ای را فراهم کند؟

اگر بخواهیم شرایط موجود در جهان را صریح تر و شفاف تر بیان نمائیم  می توان آن را در قالب سه انقلاب جستجو کنیم نخست انقلاب  دیجیتال که شروع آن تحولات عظیمی را ایجاد کرد. دوم انقلاب اینترنتی که توانست با قدرت بالا در ایجاد و ارتباطات نوین و یک دنیای دیگر به صورت مجازی الگوهای بسیار زیادی از کسب و کار و ارزش آفرینی را ایجاد کند و در نهایت انقلاب سوم انقلاب کار آفرینی که نقش بسزایی در توسعه یافته است و در یک کلام آینده ارزش آفرینی کشورها در الگوی کسب و کاری است که حاصل تلفیق این سه محیط است.

کارآفرینی از طریق تجارت الکترونیک

کارآفرینی از طریق تجارت الکترونیک به این موارد خلاصه نمی شود و موارد بسیاری خصوصاً در زمینه کارآفرینی در شیوه های جذب مشتریان اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، همکاری ها و شبکه های مجازی، واقعیت مجازی، آموزش و کار از راه دور و غیره همه و همه گستردگی کارآفرینی در عصر اطلاعات و در زمینه تجارت الکترونیک را نشان می دهد.

 عصر حاضر، عصر نوآوری است و اگر محصول بهبود کیفیت نبابد،  به سرعت از چرخه رقابت حذف می شود و مسلما نوآوری و خلاقیت بهترین راه حل برای حفظ بازار موجود و دستیابی به بازار جدید است، در دنیای امروز بزرگترین سرمایه های یک بنگاه اقتصادی نیروهای اهل فکر،  یاد گیرنده و خلاق آن هستند و ابن نیروها کسانی جز کارآفرینان نیستند.

رآفرین فردی با نو آوری خاص است که ایده ها را به واقعیت تبدیل می کند و کارآفرینی موجب ارتقا و بهره وری،  ابداعی پیوسته و مستمر در تولید کالاها،  تعقیب و تشویق سرمایه گذاری و ایجاد ثروت است.

تجارت الکترونیک و کارآفرینی ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند، کارآفرینی باعث خلاقیت و نوآوری در رشد و بر تجارت الکترونیک نبز تاثیر گذار است و تجارت الکترونیک در تسهیل و خلق ایده های نو و ایجاد بازارهای جدید و گسترش بازارهای موجود تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

  اینترنت شبکه مجازی است که تا حد زیادی مستقل از مکان است. این شبکه، بازاری بدون مرز است که می توان به راحتی در آن تجارت کرد.

     تجارت الکترونیک به عنوان محل ارتباط  فناوری اطلاعات و بازار کسب و کار سبب شده است که بازار دائمی برای فعالیت و اشتغال عده بسیاری در این زمینه فراهم بیاید.

کارآفرینی از طریق تجارت الکترونیک می تواند شرایط تازه ای به وجود آورد که در آن تولیدکنندگان،  فروشندگان و مشتریان و تقریباً تمام عوامل دست اندرکار یک چرخه اقتصادی قادر باشند در یک فضای مجازی مشترک با یکدیگر در ارتباط باشند و به تبادل اطلاعات، خدمات، محصولات وپول بپردازند.اینترنت درقالب تجارت الکترونیک تئوری ها ونظریات جدیدی را طرح کرده که یکی از آنها بازاریابی شبکه ای است.

بازاریابی

برخی اینگونه فکر می کنند که تنها با تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت می توان ایجاد ارزش نمود. اما در محیط رقابتی و تجارت الکترونیکی همه گیر امروز، چیزی به عنوان تولید بدوی و انحصارات توزیع وجود ندارد. با رشد اینترنت و جهانی سازی .، بیش از هزاران بنگاه تولید کننده یک محصول خاص بوجود آمده است.  سوال این است که چه کسی در چنین محیط برآشفته ای پیروز خواهد بود.  پاسخ اینکه :” آنهایی که بازاریابی تمام عیاری انجام دهند“. بازاریابی کلید تجارت الکترونیکی موفق است بدون بازاریابی، بهترین محصولات،  بدون سوددهی و با کیفیت ترین خدمات،  بدون مشتری خواهند ماند. بداعت اینترنت بسیاری را بر این باور داشته است که برای بهره برداری از این فناوری، تکنیک ها و روشهای جدیدی باید توسعه یابد.

بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه‌ای به نوعی از شیوۀ فروش گفته می‌شود که در آن شرکت­ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات شرکت را بازاریابی کنند و در ازای آن سود دریافت کنند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای خرده فروشی (مصرف شخصی) و هم در ازای فروش از طریق مجموعه کسب می‌شود. در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب‌ها به صورت تبلیغات «کلامی» یا تبلیغات «چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات شرکت می‌کنند.

بازاریابی شبکه ای سیستمی است برای توزیع کالا و خدمات توسط شبکه هایی از هزاران فروشنده یا توزیع کننده مستقل.

این توزیع کننده ها از طریق فروختن کالاها و خدمات و همچنین معرفی و حمایت از فروشندگانی دیگر(که عضو سازمان فروش ایشان می شوند) کسب درامد می کنند.

در حقیقت بازاریابی شبکه ای یک روش جدید توزیع کالاها و یا خدماتی است که از قبل در بازار یا محیط اطراف ما وجود داشته اند.  فقط اتفاقی که افتاده این است که فروشنده آن کالا و یا ارایه کننده آن خدمات، از روش جدیدی جهت ارایه همان محصول یا خدمات قبلی خود استفاده می کند.

در روش قدیمی توزیع کالا یا ارایه خدمات، برای اینکه کالا یا خدمات از تولید کننده به دست مصرف کننده برسد، باید از دست یکسری واسطه می گذشت و مسلماً دست به دست شدن کالا وخدمات وهمچنین هزینه های تبلیغات سبب افزایش قیمت آن می شود.

ارایه مستقیم کالا ویا خدمات از طریق سایت شرکتهای مبدا و مولد این امکان را به مشتریها می دهد که کالا و خدمات مورد نیازشان  را مستقیما” از تولیدکننده دریافت کنند. (از طریق خرید اینترنتی کالا یا خدمات از سایت شرکت مربوطه)، بنابراین قیمتها هم مقداری ارزان میشود.

در این روش پولی که به جیب واسطه ها می رفت، نزد شرکت مبدا باقی می ماند. این همان پولی است که از آن کمیسیون مشتریان فعال پرداخت می شود.

در حقیقت هر کدام از مشتریان که از کالا ویا خدمات ارایه شده توسط شرکت رضایت دارند می توانند در صورت تمایل مشتریان جدیدی برای استفاده از کالاها و یا خدمات به شرکت ارجاع دهند و از این راه کمیسیون دریافت کنند.

نتیجه گیری:

ملاحظه شد که تجارت الکترونیک و بخصوص بازاریابی شبکه ای می تواند در اشتغال زایی موثر باشد و به عنوان یکی از ابزارهای کارآفرینی مدرن مورد توجه قرار گرفته است. کارآفرینی لازمه توسعه تجارت الکترونیکی و توسعه تجارت الکترونیکی بستر کارآفرینی است. کارآفرینی از طریق تجارت الکترونیک، در زمینه کارآفرینی در شیوه های جذب مشتریان اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، همکاری ها و شبکه های مجازی، واقعیت مجازی، آموزش و کار از راه دور و غیره همه و همه گستردگی کارآفرینی در عصر اطلاعات و در زمینه تجارت الکترونیک را نشان می دهد.

  کارآفرینی از طریق تجارت الکترونیک بر خلاف تجارتهای معمول به زمان و مکان خاص محدود نمی شود. استفاده از شبکه، امکان ایجاد مدل های جدید تجاری و ساختارهای سازمانی شبکه ای و مجازی را فراهم می آورد.

جهاد اقتصادی به معنای شروع حرکتی موثر برای ساختن بنیان آینده ایست که امروز برای هر ایرانی یک آغازاست، شروع زندگی در شرایطی بهتر و ایده آل. اقتصاد مقاومتی نتیجه و ثمره اقتصادی است که با تکیه برحرکت های جهادی و فداکارانه در برابر احتکار و انحصار قد علم می کند و با تورم و گرانی مقابله می کند تا مردم به آسایش نسبی در زندگی برسند.

اشتغال در کشور امنیت عمومی را به دنبال خواهد داشت که می تواند مشکلات فرهنگی را نیز مرتفع کند. تحقق اقتصاد مقاومتی صرفاً با مشارکت مردمی امکان پذیر است و لاغیر. برای بالابردن مشارکت مردمی باید از هر نوع فعالیت اقتصادی مردمی استقبال کرد. فضایی باید بر کشور و جامعه حاکم گردد که همه مردم خودشان را مولد در اقتصاد و شریک در پیشرفت و مقاومت کشور، حس کنند و برآن ببالند.
 نویسنده: عیسی کیخا

مطالب بیان شده فقط  دیدگاه نویسنده آن است

رفرنس:::  ام  ال  ام  بوک




بهترین شیوه اعمال تخفیف بر روی محصولات ارائه شده در بازاریابی شبکه ای
این روز ها از جلوی هر فروشگاه و سوپر مارکتی عبور می کنیم، انبوهی از برگه های تبلیغاتی که تخفیف قیمت کالاهای مختلف را مطرح کرده است، مشاهده می کنیم. دایره این تخفیفات در فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها حتی به ارسال پیامک های انبوه تبدیل شده است که روزانه چندین کالا را با تخفیف های ریز و درشت به مردم معرفی می کنند. در زمانی که با رشد روزانه قیمت ها مواجه هستیم، ارائه تخفیف و کاهش داوطلبانه قیمت از سوی تولید کنندگان به نوعی حمایت از مصرف کنندگان به حساب می آید. ارائه این تخفیف ها نه تنها منجر به افزایش میزان فروش و کسب درآمد تولیدکنندگان است؛ بلکه رضایت مصرف کنندگان را نیز با خود به همراه دارد. 
به نظر می رسد شرکت های بازاریابی شبکه ای نیز به عنوان واسطه های توزیع کالا علاقه مند به استفاده از مزایای این روش افزایش تقاضا شده اند و در فصول مختلف با برگزاری جشنواره ها اقدام به ارائه تخفیف بر روی برخی از محصولات خود می نمایند. تخفیف ارائه شده توسط این شرکت ها کمی متفاوت از تخفیف ارائه شده توسط تولیدکنندگان و فروشگاه های زنجیره ای است. در اکثر فروشگاه های زنجیره ای تخفیف بر روی محصوات پر مصرف و با تقاضای بالا ارائه شده است، این امر به راحتی هدف افزایش فروش و حمایت از مصرف کنندگان را محقق می کند، اما در شرکت های بازاریابی شبکه ای مشاهده شده که عموماً تخفیفات عرضه شده بر روی کالاهای کم فروش و یا کالاهایی بوده است که ضریب محاسبه پورسانت آن ها پایین بوده و یا به صورت پک مجموعه ای ارائه می شوند.
در سیستم بازاریابی شبکه ای تأکید بر فروش واقعی محصول و ثبت خرید بر اساس نیاز واقعی به مصرف و یا وجود مصرف کننده نهایی است تا از این طریق بتوانند مانع انباشته شدن کالا در نزد بازاریابان شوند، اما ارائه تخفیفات به صورت مطرح شده منجر می شود بازاریابان اقدام به ثبت خرید غیر واقعی در جهت افزایش پورسانت خود نمایند که این عمل آنان را با انباری از کالاهایی که امکان فروش آن در زمان منطقی وجود ندارد، مواجه می نماید که همان تخلف پیش انباشته سازی قلمداد می شود. اگر شرکت های بازاریابی شبکه ای به روشی درست تخفیف خود را بر روی اقلام پر فروش کالا با ضریب پورسانت بالا و محصولات عرضه شده به صورت تکی و خرد قرار دهند، می توانند از مزیت های این روش به خوبی استفاده کرده و علاوه بر حمایت از حقوق بازاریابان و مصرف کنندگانشان، رضایت آنان را جلب نمایند. لازم به ذکر است که اقدام به قرار دادن تخفیف بر روی کالا ها بایستی بر اساس ضوابط تعیین شده و اعلام قبلی به مراجع صادر کننده مجوز صورت گیرد. 
 رفرنس ::: ایران هشدار




شرکتهای معتبر در بازاریابی شبکه ای چند سطحی